dinsdag 9 augustus 2011

Druk, druk, druk

Wat is het leven toch druk, zelfs een peuter heeft daar behoorlijk last van. Ik maak van alles mee maar heb nauwelijks tijd om te bloggen. Nou moet ik wel een beetje eerlijk zijn, niet alle drukte is heel erg noodzakelijk. Je hebt bijvoorbeeld de tijdverspillende activiteit TV genaamd, uren kan ik daarmee doorbrengen en mezelf kompleet verliezen in allerlei speciaal voor mijn doelgroep geschreven serie's. Mijn omgeving wordt uit het bewustzijn verdreven en mijn blikveld krijgt  een kijkhoek die juist voldoende is om de televiesie te zien. Verstoord reageer ik op elke ongewenste verstoring van mijn kijkgenot en als je dan de uitdrukking op mijn gezicht in duidelijke taal vertaalt........


Nee dan is de activiteit zwemmen veel leuker voor mijn omgeving. Elli en Sorin namen mij voorheen mee naar het zwembad waar ik van juffrouw Elly les krijg. Deze belangrijke taak is inmiddels door Coen overgenomen en met enige regelmaat gaan we bij zwembad de Does badderen. In het begin was ik best wel een beetje bang voor al dat water maar na maanden druk spartelen wordt het zwemmen steeds leuker. Soms durf ik al met mijn hoofd onder water en ik kan ook al bijna op mijn rug drijven....goed hé. Na de zwemles gaan we naar het grote bad om daar nog uitgebreid na te badderen en te spelen. Ik durf ook al van de glijbaan en na het zwemmen en nadat ik de haren van Coen heb gekamt (dat kan hij nog niet zo goed) gaan we in de kantine wat eten en drinken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten